Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η Εφαρμογή της Παιχνιδοκεντρικής μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ημερίδα με θέμα «Η Εφαρμογή της Παιχνιδοκεντρικής μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024, στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Τρικκαίων, η οποία οργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων σε συνεργασία με το Αναπτυξιακό Κέντρο Θεσσαλίας, στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Playing ang learning from the past» που έχει εγκριθεί από την Ελληνική Εθνική Μονάδα Erasmus+ ( Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών- Ι.Κ.Υ.).

Ενεργοποίηση γνωστικών λειτουργιών

Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων κ. Χρήστος Τρικάλης στον χαιρετισμό του τόνισε πως μέσα από την «Παιχνιδοκεντρική Μάθηση» ενεργοποιούνται όχι μόνο γνωστικές λειτουργίες, όπως η προσοχή ή η αντίληψη, αλλά και συναισθήματα ενθουσιασμού, έκπληξης, χαράς, ικανοποίησης. Αυτή η εμπειρία έχει ως αποτέλεσμα την επίτευξη ουσιαστικών μαθησιακών στόχων, όπως η εμβάθυνση στο γνωστικό αντικείμενο και η ανάπτυξη ενδοπροσωπικών και διαπροσωπικών δεξιοτήτων, με τη χρήση καινοτόμων διδακτικών ψηφιακών εργαλείων.
Επίσης ο Αναπληρωτής Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Νίκος Παπακωνσταντίνου υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης και τον σημαντικό της ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Εισηγητές

Εισηγήσεις παρουσίασαν:
♦ Η Αναστασία Πατέρα (ΔΔΕ Τρικάλων): «Tech To Teach: Η τεχνολογία στην υπηρεσία της μάθησης με κέντρο το μαθητή».
♦ Η Ευδοκία Παπευθυμίου (ΔΠΕ Τρικάλων): Τo Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus Playing & Learning From the Past.
♦ Η Κυριακή Γρηγορίου (ΔΠΕ Τρικάλων): Οδηγός για την ενσωμάτωση της μάθησης με βάση το παιχνίδι.
♦ Ο κ. Αχιλλέας Κωστούλας (ΑΚΕΘ): Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για μαθητές δημοτικού
Στην εκδήλωση συμμετείχαν και παρουσίασαν τα Project που είχαν ετοιμάσει κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος τα Δημοτικά Σχολεία: Μεγάλων Καλυβίων, Πύλης, 5ο Καλαμπάκας, 1ο Οιχαλίας, 2ο Φαρκαδόνας, 1ο Τρικάλων, 30ο Τρικάλων και 33ο Τρικάλων.Παραβρέθηκαν στην ημερίδα ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτισμού κ. Μιχάλης Λάππας, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης κα. Ευανθία Κοτρώτσιου, κα. Δήμητρα Παπανδρέου, κ. Βασίλειος Νάστος, κ. Ιωάννης Ζορμπάς και κ.Βασίλειος Κωτούλας. ο κ. Δημήτρης Λαρίσης Προϊστάμενος Εκπαιδευτικών Θεμάτων της ΔΙ.Π.Ε. Τρικάλων. Εκ μέρους του παραβρέθηκε ΑΚΕΘ ο κ. Δημήτριος Μαγειρίας, εκπαιδευτικοί Διευθυντές, -ντριες και γονείς μαθητών των Σχολικών Μονάδων του νομού Τρικάλων.

1 4 644x430 1

2 4 644x483 1

3 4 300x225 1

4 3 644x430 1

Εγγραφές μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη του Σχ. Έτους 2024-25

Πληροφορίες και ποια δικαιολογητικά χρειάζονται μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Δικαιολογητικά εγγραφών

Αίτηση – υπεύθυνη αίτηση μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Αίτηση-Υπεύθυνη δήλωση

 

βιβλια ρ

Βιβλία με ρόδες

Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024 οι τάξεις Ε1 και Γ2 αποχαιρέτησαν τα «Βιβλία με ρόδες» τα οποία είχαμε υποδεχτεί στο σχολείο μας τον Δεκέμβριο. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποσκοπεί στην προαγωγή της ανάγνωσης και τη στήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσα από την απόλαυση του διαβάσματος. Η δράση εντάσσεται στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ.

rodes 2 rodes βιβλια με ροδες βιβλια ρ

2ο βραβείο για τη χορωδία του 33ου Δ.Σ. Τρικάλων

Χαρά,περηφάνια ,συγκίνηση,ελπίδα…..
Μπραβοοοο! 🌹🌷🌹🌷Όταν ο/η  εκπαιδευτικός οραματίζεται και οι μαθητές γίνονται κοινωνοί!!
Οι παιδικές φωνές των 45 κοριτσιών του 33ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων, υπό τη διεύθυνση και διδασκαλία της μαέστρου και εκπαιδευτικού Μουσικής του Σχολείου Λάσκου Κωνσταντίας, κατάφεραν να αποσπάσουν το Β’ βραβείο στην κατηγορία “παιδικές χορωδίες ” στον 1ο διεθνή διαγωνισμό χορωδιών της ΧΑΝΘ, που έλαβε χώρα στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, το περασμένο Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024.

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων της σχολικής μας μονάδας απευθύνει θερμές ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά βασιλόπιτας στα παιδιά και τους/τις  εκπαιδευτικούς….. με δωράκια βέβαια στους τυχερους!Το φλουρί έπεσε στον εκπαιδευτικό Παπαευθυμίου Νίκο ,συμβολικό και προφητικο θα έλεγα!! 🌹!
Ευχόμενοι/νες υγεια,δημιουργία,επίτευξη στόχων μέσα σ’ενα συνεργατικό και υποστηρικτικό πλαίσιο!!
1708529644662 1708529644643

Όπερα με μαριονέτες στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Τρικκαίων

γαλλ. marionnette “αρχικά, μικρό άγαλμα της Παρθένου Μαρίας”
μαριονέτα :
 1. κούκλα με αρθρωτά μέλη που μπορούν να κινούνται με τη βοήθεια νημάτων, από τα οποία αυτή κρέμεται: Θέατρο μαριονέτας, που αντί για ηθοποιούς έχει μαριονέτες·
2. (μτφ.) για άνθρωπο που ενεργεί σύμφωνα με τη θέληση κάποιου άλλου· ανδρείκελο
Όπερα με μαριονέτες στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Τρικκαίων!
Οι  Μαριονέτες παρουσίασν την όπερα του Gioachino Rossini σε λιµπρέτο του Cesare Sterbini «Ο Κουρέας της Σεβίλλης».
Η υπόθεση (λιμπρέτο) του έργου βασίζεται στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Γάλλου θεατρικού συγγραφέα Περ Μπωμαρσαί. Είναι μια κωμωδία η οποία αφηγείται τα τεχνάσματα που μετέρχεται ο νέος και πλούσιος κόμης Αλμαβίβα προκειμένου τελικά να παντρευτεί την αγαπημένη του Ροζίνα, την οποία ο ηλικιωμένος κηδεμόνας της Ντον Μπάρτολο (γιατρός στο επάγγελμα) προορίζει για τον εαυτό του.
1708529301732 1708529301753 1708529301767

“Γυρίζει ο Μύλος”

“Γυρίζει ο Μύλος
γυρίζει ο χρόνος….”
Στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus “Playing and learning from the past”
Κόκκινη κλωστή δεμένη
μες στον Μύλο μπερδεμένη
Δώσε κλώτσο να γυρίσει
παραμύθι ν’ αρχινήσει

Παραμύθι,παραμύθι,
Το κουκί και το ρεβύθι
Κι η μυλόπετρα ν’αλεθει
το σιτάρι που μ’αρεσει!!
Σήμερα ο γνωστός Μύλος των Ξωτικων…Ομως ας ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο….ένα ταξίδι στα παλιά Τρίκαλα του 1884!
Το ταξίδι αρχίζει τώρα!!

1708528777884 1708528777862 1708528777906 1708528777926 1708528777960

Σεμινάριο ΚΑΡΠΑ – Η γνώση ΣΩΖΕΙ ζωές

Η γνώση ΣΩΖΕΙ ζωές
Σεμινάριο ΚΑΡΠΑ και πρώτες βοήθειες το απόγευμα της Δευτέρας 12/02/2024 στο 33ο Δ.Σχ.Τρικάλων.
Η “Βασική Υποστήριξη της ζωής” περιλαμβάνει τη βασική γνώση και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την αντιμετώπιση απειλητικών για τη ζωή καταστάσεων.
Βέβαια οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να έχουν τις απαραίτητες ιατρικές ή φαρμακευτικές γνώσεις, ώστε να συνεισφέρουν με εξειδικευμένες πράξεις (χορήγηση φαρμάκου από το στόμα, ή σε ενέσιμη μορφή) σε ειδικού τύπου ασθένειες των μαθητών (εφηβικός ζαχαρώδης διαβήτης, επιληπτικές κρίσεις κ.ά) αλλά και σε εποχιακές ιώσεις.
Αυτό όμως δεν αποκλείει την υποχρέωση του εκπαιδευτικού να παρέχει τις στοιχειώδεις πρώτες βοήθειες στους μαθητές του σχολείου του.
Γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, οφείλουν να αιτούνται την άδεια των Διευθυντών της σχολικής μονάδας προκειμένου να εισέρχονται οι ίδιοι, ή άλλο πρόσωπο το οποίο θα υποδείξουν σχετικά, στο χώρο του σχολείου, ώστε να χορηγήσουν το φάρμακο.
Σε έκτακτα σοβαρά ιατρικά περιστατικά μαθητών, ο Διευθυντής/ντρια -εκπαιδευτικός οφείλει κατ’ ελάχιστον να καλέσει το 112-166 και να ενημερώσει τους γονείς του μαθητή.
Η Δ/νση του σχολείου ευχαριστεί την ομάδα του ΕΚΑΒ Τρικάλων,τους κ.κ. Βράντζα Νικόλαο,Ρακοβίτη Βασίλειο και Μίχο Γεώργιο για την εύστοχη παρουσίαση του θέματος,την επίδειξη και την αλληλεπίδραση με τους εκπ/κους μέσα σ’ενα συνεργατικό και βιωματικό πλαίσιο!
Ευχαριστεί τους συναδέλφους για τη συμμετοχή τους και την ευαισθητοποίηση σε θέματα που αφορούν στη σχολική ,καθημερινή ζωή.

1708528340814 1708528340792 1708528340836 1708528340857

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ADOPT A SHIP”

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

“ADOPT A SHIP”

Το πρόγραμμα «ADOPT A SHIP» λειτουργεί με την υιοθεσία ενός πλοίου από μια τάξη
του δημοτικού (Γ’, Δ’, Ε’, Στ’) δίνοντας την ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να
συμμετέχουν ως “στεριανοί ναύτες” στα ταξίδια του πλοίου.
Τα παιδιά της Γ΄1 τάξης του σχολείου μας συμμετέχουν στο πρόγραμμα αυτό και έχουν
ξεκινήσει ηλεκτρονική επικοινωνία με τον πλοίαρχο του πλοίου, που έχουν υιοθετήσει,
μέσω της δασκάλας τους κ. Έφης Σουλιώτου. Το όνομα του εμπορικού πλοίου είναι ATALANDI και ο πλοίαρχος ονομάζεται κ. Μιχαήλ Φωτεινός. Από την επικοινωνία αυτή
μαθαίνουν για το πλοίο, τις καθημερινές ασχολίες και δραστηριότητες του πληρώματος, τα
φορτία που μεταφέρονται, τα λιμάνια φόρτωσης και εκφόρτωσης, γεωγραφία καθώς
επίσης και όποια άλλη σχετική πληροφορία ζητήσουν. Η επικοινωνία αυτή βοηθά στο να
σχηματίσουν τα παιδιά την σωστή εικόνα για τη σημαντική συνεισφορά της ελληνικής
ναυτιλίας στο διεθνές εμπόριο και τη διεθνή οικονομία.

ship

ΑΜΕΡΙΚΗ – NEΑ ΟΡΛΕΑΝΗ-MISSISSIPPI RIVER/NEW ORLEANS

ship2

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΗΜΕΡA ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ SID 2024

ΗΜΕΡA ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ SID 2024

Την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου οι μαθητές του Ε1 με την δασκάλα τους κ. Λαγοπούλου παρακολούθησαν τη διαδικτυακή εκδήλωση που διοργανώθηκε από  το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας.

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου στοχεύει στη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και ενός καλύτερου διαδικτύου, όπου όλοι έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με υπευθυνότητα, σεβασμό, κριτική και δημιουργικότητα. Η εκστρατεία στοχεύει να προσεγγίσει παιδιά και νέους, γονείς και φροντιστές, δασκάλους, εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς λειτουργούς, καθώς και τη βιομηχανία, τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων και τους πολιτικούς, για να ενθαρρύνει όλους να παίξουν τον ρόλο τους στη δημιουργία ενός καλύτερου διαδικτύου. Γιορτάζοντας τη θετική δύναμη του διαδικτύου, το σύνθημα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου «Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο» ενθαρρύνει όλους να συμμετάσχουν στο κίνημα, να συμμετάσχουν και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του διαδικτύου για να φέρει κοντά τους ανθρώπους.

IMG 1250 IMG 1252 IMG 1266 IMG 1267 IMG 1269 IMG 1285 IMG 1287 IMG 1291 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ